CAVANI

Zwroty:

1. W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

Aby dokonać zwrotu, należy odesłać produkt w ciągu 14 dni na adres:

CAVANI 

Ul. A. Wiwulskiego 11/55

93-545 Łódź 

Wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałaś wraz z zamówieniem. 

Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.

WAŻNE:

Pamiętaj, aby ubrania, które chcesz zwrócić nie posiadały żadnych śladów użytkowania, zapachu perfum itd. Ubrania muszą posiadać nieoderwane metki oraz folię, w której zostały do Ciebie przysłane. 

Jeśli zwracasz torebki, zabezpiecz je proszę tak, jak były zapakowane lub innymi miękkimi materiałami (ewentualnie miękkimi gazetami).

WAŻNE! Zwrotowi nie podlega bielizna

Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub do paczkomatu. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. 

Ważne zmiany w zwrotach obowiązujące od 1 stycznia 2020 r:
W związku ze zmianami Ustawy o VAT obowiązującymi od 1 stycznia 2020 r w przypadku podania Numeru Identyfikacji Podatkowej (NIP) podczas składania zamówienia automatycznie zostanie wystawiona przez nas Faktura VAT. W takim przypadku nie ma możliwości odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży i dokonania zwrotu*

*Od 01.01.2021r. nie dotyczy to osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Taka osoba będzie objęta ochroną przewidzianą dla konsumentów w następujących zasadach:
– niedozwolonych postanowień umownych
– tzw. klauzul abuzywnych,
– rękojmi za wady,
– prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.

Aby przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą (nie dotyczy spółek handlowych) był objęty ochroną przewidzianą dla konsumentów, musi być spełniony jeden istotny warunek – umowa, którą zawiera ze sprzedawcą, nie może mieć charakteru zawodowego! Oznacza to, że umowa nie może dotyczyć bezpośrednio branży w której specjalizuje się przedsiębiorca.

2. Czy mogę wymienić produkt na inny rozmiar/kolor?

Wymiana jest możliwa tylko na zasadzie zwrotu a następnie złożenia nowego zamówienia. Należność zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia nam przesyłki zwrotnej.

3. Czy mogę zwrócić produkty przecenione? Kiedy dostanę zwrot środków

Tak, masz na to 14 dni. Produkt musi być w stanie niezmienionym. Musi posiadać nieoderwane, oryginalne metki/etykiety, nie może nosić śladów perfum czy innych zapachów, musi być odesłany w folii, w którą był zapakowany. Pamiętaj, aby wypełnić formularz zwrotów i dodać go do paczki wraz z paragonem. Jeśli zwrot zostanie pozytywnie rozpatrzony, dostaniesz e-mail z informacją o zleceniu zwrotu środków. Środki trafią na Twoje konto w ciągu 14 dni.

4. Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem/towarem?

Zwrot musi zostać wysłany przesyłką rejestrowaną, aby w razie ewentualnego zagubienia paczki można było złożyć reklamację do przewoźnika. Dodatkowym atutem jest też to, że możesz sprawdzić czy przesyłka już do nas dotarła. Wybór przewoźnika jest dowolny. 

Pamiętaj jednak, że koszt przesyłki pokrywa Kupujący. Jeśli wyślesz do nas przesyłkę, która będzie nieopłacona, niestety wróci do Ciebie i będziesz zobligowana do zapłaty za „podróż paczki” w dwie strony. Tak samo wygląda sytuacja z Paczkomatami – niestety nie odbieramy takich przesyłek.

5. Czy mogę zwrócić jedną rzecz jeśli kupiłam kilka?

Oczywiscie. Możesz zwrócić dowolną ilość rzeczy z zamówienia. Pamiętaj tylko o wypełnieniu formularza zwrotu.

6. Jak sprawdzić czy mój zwrot dotarł do sklepu?

Jeśli nie otrzymałaś od nas e-maila z potwierdzeniem dotarcia do naszego sklepu zwracanej paczki, skontaktuj się z przewoźnikiem lub sprawdź status paczki za pomocą kodu do śledzenia paczek na stronie przewoźnika.